سرخط خبرها

مهدوی:تیم ملی والیبال در بازی های مهم به پنجه های معروف نیاز دارد|لیگ را نباید با عجله تمام کرد

  • کد خبر: ۹۲۰۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
مهدوی:تیم ملی والیبال در بازی های مهم به پنجه های معروف  نیاز دارد|لیگ را نباید با عجله تمام کرد
پاسور سابق تیم ملی والیبال معتقد است مسئولان برای به پایان رساندن لیگ برتر عجله به خرج می‌دهند که هیچ جای دنیا این گونه نیست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی مهدوی پاسور سابق تیم ملی والیبال درباره توقف دو هفته‌ای لیگ برتر باشگاه‌های کشور گفت: من سال‌ها عضو تیم ملی بودم و والیبال دنیا را تعقیب کردم. همه کشور‌ها لیگ خود را تا یک ماه مانده به مسابقات برون مرزی ملی ادامه می‌دهند تا بازیکنان با آمادگی وارد چرخه رقابت‌ها شوند. اما در اثر بی توجهی به این قضایا، مشاهده کردیم که تیم ملی کشورمان به دلیل فاصله زیادی که لیگ با برنامه‌های ملی داشته همیشه در بازی اول به مشکل بر می‌خورد.
پاسور تیم شهداب یزد در ادامه گفت: البته تعطیلی اخیر به نفع تیم ما شده است تا با آماده سازی بهتری برای برطرف ساختن ضعف‌ها تمریناتمان را پیگیری کنیم. اما باز هم تاکید می‌کنم که در هیچ جای دنیا این گونه نیست. اکنون با تعجیلی که در برگزاری مسابقات پیش خواهد آمد باید منتظر آسیب دیدگی‌های فراوان بازیکنان باشگاه‌ها باشیم.
مهدوی در مورد سوژه این روز‌های تیم ملی و حضور یا عدم دعوت از سعید معروف نیز گفت: اول باید دید که آیا خود معروف قصد بازگشت دارد یا نه، ولی نظر من این است که تجربه او غیرقابل انکار است و تیم ملی در مسابقات مهم سال آینده به پنجه‌های سعید معروف نیاز دارد البته ما جوانی، چون جواد کریمی را داریم که اندک اندک با تجربه می‌شود. اما پشت سر این بازیکن پاسوری که به درد تیم ملی بخورد، نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->